2013. december 31., kedd

7 Talán én megsajnáltam....?!


Sziasztok először is mindenkinek boldog új évet kívánok másodszor meghoztam a kövi részt remélem tetszik is majd nektek ;) kiss&hug : Anna!

"Utálom amit csinál, de Őt magát szeretem. Logikus... Úgyhogy megfogadtam, hogy soha többé nem leszek szerelmes! Soha!"

Ahol most vagyok elég furi mert nagyon hideg van nekem meg lenge az öltözetem. Kb 20 perce lehetek itt de máris olyan mintha már 2 éve lennék itt. A hátam mögül kinyílt egy ajtó és hozzám közeledtek a léptek.
-Nah Leila most jobb hogy itt kell lenned ahelyett hogy velem legyél és a töbiekkel vámpírként.-Először nem ismertem fel a hangok tulajdonosát de aztán rájöttem hogy Adam az! Atya ég ez most mit akarhat tőlem?!
Erre a mondatomra megint kinyílt az ajtó de nem hallottam hogy bejött volna valaki.
-Nos Li most leveszem a szemedről a kendőt és bemutatom neked a többieket is.-Levette a szememről a kendőt és 3 szempárral találkozott az enyém.
-Szia én Dave vagyok!-Szólt oda nekem egy barna lelapított hajú igen jóképű gyerek.
-Hello én Jake vagyok!-Hűha ezek legalább kedvessek.De Adam valamiért nem bír és ki kell derítenem miért!
-Szia én meg Josh vagyok!-De ezt nem akarom elhinni ahol én laktam kiskoromban nem ez volt a nevük Hanem Adam Olivér .Dave Seekie (Péter), Jake Ya Ou (Ferenc) és Josh pedig Benny azaz a Bence névre hallgatott most meg ez lett a nevük háth ez nekem elég különös.Erre a négy fiú felnevetett de Adam nem akkor kié volt a negyedik?-"Li nézz a hátad mögé kérlek!"-Szólalt meg a fejemben Niall hangja.
Hátra néztem de azzonnal leblokkoltam.Az lehetséges hogy egy vámpírt így megsebeznek? Niall elég brutálul nézett ki de komolyan tele sebbekkel és nem volt rajta a pólója sem ,de ezt nem is bántam hiszen kilátszott a kidolgozott felsőteste ami nem volt ronda látvány sőt más esetben még tetszett is volna ,de most nem! megpróbáltam kiszabadulni Adam Karjai közül mert minthogy kiderült  amint megláttam Niallt majdnem összeestem szóval érthető de miért Adam kapott el és nem más és miért engem jó ez elég hülye kérdés de akkor is miért nem Dave vagy Josh kapott el miért Adam így még nehezebb felfognom hogy most mit tett velem ahj annyi gondom van mióta lementem arra a hülye koncertre mint állat és kezd belőle kurvára elegem lenni meg úgy mindenből! De a nővéremet még mindig nem találom és már kezdek idegessé válni de most valami furcsa módon nem tudtam lenyugodni ami nálam elég különös mert akármilyen bunkó vagyok nekem is van szíven és hogy miért lettem ilyen? az most mellékes de most meg kell találnom Lexet mert kapok a fejemre ha nem lesz meg!
-Oh Li Li Li milyen kis buta vagy hogy azt hiszed nincs nálunk a nővéred de nálunk van és itt a szemed előtt fogom átváltoztatni te meg persze végig fogod nézni mert ha nem akkor nagyon nagy büntetést szabok ki rád!-Szólt Adam cinikusan és parancsolóan nekem de mit sem törődve az egésszel szembe köptem Adamet jó tudom nem valami nőies dolog az hogy köpködök de az a mocsok megérdemli hiszen bántani akar engem is és a nővéremet is és én ezt már nem hagyhatom bántson engem de ne a nővéremet ! Tudja jól hogy nekem a családom a legfontosabb. Már meg is bántam hogy szembe köptem Adamet  mert neki dobott a falnak megint de itt nem állt meg ugyanis felkapott a hátára és kiugrott velem az ablakon még visszanéztem Niall utánam akart jönni de a többiek elkezdték ütni-verni a szőkeséget ekkor kihullott egy könnycsepp a szemeimből de nem is tudom miért talán megsajnáltam Niallt?Amíg ezen gondolkoztam eszembe jutott hogy Adam hátán vagyok éppen és már egy ideje megyünk valahova. Amikor elértük az úgymond "úti célunkat"
Adam megállt a nagy ház előtt de még mielőtt bement volna hátra nézett és villantott felém egy pimasz mosolyt. Utána bement az ajtón bent volt kb 5 percet utána szó szerint mögém osont és belökött a csukott ajtón.Milyen kedves modora van nem?Amint sikerült feltápászkodnom Adam felkapott és bevitt egy elég szép lila szobába. Ledobott de most egy ágyra nah legalább nem a falnak baszott hozzá! Haladunk!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése