2014. február 6., csütörtök

11. Értelmetlen érzelmek

Hy guys! na szóval most már van ihletem és mindent beleadok ebbe a részbe nem is beszélek többet jó olvasást Kiss&Hug: Anna! Ui:.Bocsi a rövid részért de nemvolt ihletem :( 

"Tudtam ki az. Nem a félelemtől, hanem vérvesztéstől lecsuktam szemhéjamat, ezzel is könnyíteni őket. Az ajtó kinyílt, az egyensúlyomnak vége. A földre borultam."

Nagyon fáj a fejem! És nem tudom hol vagyok az emlékeim halványak szinte semmik. Arra emlékszem , hogy elájultam de arra már nem , hogy hogyan kerültem egy szobába pihe-puha ággyal. A szememre mintha több tonna ólomot tettek volna nem bírtam őket kinyitni. Arra eszméltem fel,hogy valaki a nevemen szólongat. Olyan rossz érzés fogott el! Nem tudtam kinyitni a szememet de ez a személy folyton csak azt mondogatta nekem , hogy: "Li kérlek nyisd ki a szemed Li kélek" mintha egy nő mondta volna de azt nem tudom kié volt a hang ugyanis a hangok érthetetlenek voltak csak ezt az egy mondatot tudtam kibogarászni mert nagyon kétségbeesett volt a nő hangja. Aztán valaki beleordított a fülembe: "Li a kurva életbe ha nem kelsz fel neked véged!" Erre mintha bomba robbant volna bennem felugrottam és amerre csukott szemmel menni lehet az ösztöneimre hallgatva elkezdtem rohanni de megbántam ugyanis kb 2 perc múlva baszott nagy puffanással érkeztem a földre és a csuklóm is elkezdett fájni (Hát persze hisz elvan törve!!!!) A hátam mögül egy szerintem félresikerült ördögi kacaj és gúnyos tapsolás lett utána valaki konkrétan felvett a kezébe és megint hozzábaszott annak a rohadt falnak komolyan? de tényleg kinek nem lenne elege ahhoz hogy mindig hozzávágják egy kurva falhoz hát annak kinyalom a seggét aki élvezi! De komolyan inkább ölnének meg de nem? az túl egyszerű lenne ráadásul azt sem tudom hol a picsába vagyok és kik ezek!?                                  - Oh kedves Leila mindenre rájössz idővel addig is itt mi elszórakozgatunk a törékeny kis testeddel még jó ,hogy Harry elfogadta a csatlakozást és idehozott téged!-Szólalt fel a számomra ismeretlen női hang.Csak egy baj van. Harry hogy a faszomba kerül ide? És ő mit akar tőlem még mindig?!
-Óh Leila tudod te azt mit akarok tőled!-Ó hát persze a vérem hogy én milyen hülye vagyok!
-Nem most már nem csak a véred ha érted mire gondolok!-Küldött egy perverz vigyort felém amitől a hányhatnék kerülgetett!
-inkább kihagynám kössz!-erre a teremben az összes nem emberfajta elkezdett röhögni Harry-n de azt nem tudom hogy miért?
-Nah Styles ezt megkaptad! De a lányra most egy szórakoztatásra van itt ahogy a másik is!-Mondta a csaj de szerintem ő valami vezér féleség lehet ahogy a szerkójából kivettem mert nem lehetett normálisan látni annyira feketébe öltözött.
-Hmm okos lány igen én vagyok itt a főnök te pedig a játékszerünk!-A mondat végére megnyalta a szája szélét-Ha most azt hiszi hogy félek akkor kurva nagyot koppant!
-Azt majd meglátjuk Leila hogy ki koppan a végén.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Meglepetés vár itt ---> http://onedirection-is-mylife.blogspot.hu/2014/03/1-dijam.html

    VálaszTörlés